parallax background



خدمات پشتیبانی شبکه


هدف ما رفع مشکلات شبکه سازمان شماست.


" ماموریت ما ، فراهم کردن آسودگی خاطر شماست. "

نیازسنجی

نیازسنجی

با توجه به نیاز سازمان شما، طرح مناسب را ارائه می کنیم.
وسعت پشتیبانی

وسعت پشتیبانی

تمامی نیازهای سیستمی و شبکه ای شما را به صورت کامل پوشش می دهیم.
تنوع پشتیبانی

تنوع پشتیبانی

پشتیبانی شبکه ما به دو صورت مراجعه حضوری و یا از راه دور انجام می گیرد.
نظارت فنی مستمر

نظارت فنی مستمر

سیستم های شما را بصورت هفتگی و از راه دور مورد بررسی قرار می دهیم.

برای پشتیبانی تمامی شبکه ها ،با ارائه گزارش مکتوب از تمامی مراحل انجام کاردر خدمت شما هستیم.

نیاز سنجی

– نصب و راه اندازی سرویس های WSUS جهت دریافت آپدیت از مایکروسافت و انتشار آن روی ویندوزها
– نصب و راه اندازی سرویس WDS جهت نصب ویندوز روی کلاینتها به همراه کلیه نرم افزارها و تنظیمات
– نصب و راه اندازی نرم افزار جهت مدیریت USB, Flash, Mobile و …
– نصب و راه اندازی نرم افزار جهت مدیریت تهیه پشتیبان از کلیه قسمت های شبکه شامل فایل سرور، ایمیل سرور، دیتابیس ها
– نصب و راه اندازی آنتی ویروس تحت شبکه، انجام تنظیمات و درج پالیسی های مربوطه جهت آماده سازی Deploy کردن روی کلاینتها
– نصب و راه اندازی اکتیو دایرکتوری و یا بررسی اکتیودایرکتوری موجود ، رفع ایرادات مربوط به آن – چینش صحیح فیزیکی سرورها
– چینش صحیح ویندوزهای مجازی کنار یکدیگر
– بررسی پالیسی های لازم در شبکه، رفع ایراد، درج پالیسی های لازم
– بررسی فایل سرور، محل قرارگیری آن در سرور، میزان و نحوه دسترسی کاربران
– نصب و راه اندازی سرویس های WSUS جهت دریافت آپدیت از مایکروسافت و انتشار آن روی ویندوزها
– نصب و راه اندازی سرویس WDS جهت نصب ویندوز روی کلاینتها به همراه کلیه نرم افزارها و تنظیمات
– نصب و راه اندازی نرم افزار جهت مدیریت USB, Flash, Mobile و …
– نصب و راه اندازی نرم افزار جهت مدیریت تهیه پشتیبان از کلیه قسمت های شبکه شامل فایل سرور، ایمیل سرور، دیتابیس ها
– نصب و راه اندازی آنتی ویروس تحت شبکه، انجام تنظیمات و درج پالیسی های مربوطه جهت آماده سازی Deploy کردن روی کلاینتها

وسعت پشتیبانی

تیم پشتیبانی شرکت ما با بهره مندی از نیروهای متخصص تمام نیازهای شبکه، سخت افزارها و نرم افزارهای سازمان شما را پوشش می دهد.
کارشناسان پشتیبانی شبکه، همگی مورد تایید شرکت و دارای ویژگی های ذیل می باشند.
– امانت داری و تعهد
– دارای مدارک معتبر دانشگاهی
– دارای مدارک معتبر داخلی و خارجی در زمینه سرویس های مایکروسافت، سیسکو، میکروتیک و . . .
– مسلط به اکتیو و پسیو شبکه
– مسلط به تشخیص، عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری
– دارای تجربه کافی در زمینه شبکه های کامپیوتری

تنوع پشتیبانی

کارشناس بصورت دوره ای و در مواقع بروز مشکل اعزام می شود. مدت حضور کارشناس در محل، تا زمان برطرف شدن کامل مشکل می باشد.
در این نوع پشتیبانی، اعزام کارشناس به سایت کارفرما به منظور بررسی مشکلات شبکه و رفع نیازهای مشتری، بصورت ثابت انجام می گیرد. بنا به نیاز و یا درخواست مشتری، امکان استقرار کارشناس در سازمان ها را نیز فراهم نموده ام. در این طرح، کارشناس مستقر مانند یک مدیر شبکه، نگهداری شبکه را بر عهده دارد..
کارشناسان فنی شرکت روی سیستم مشتری ریموت می زنند و علاوه بر بررسی وضعیت سیستم ها، مشکلات بوجود آمده را برطرف می کنند.
به منظور پوشش نیاز سازمان های بزرگ و یا سازمان هایی با شبکه وسیع، تیم کارشناسی اعزام خواهد شد.
در این نوع پشتیبانی، کارشناسان پشتیبانی از طریق تلفن راهنمایی های لازم را به مشتریان ارائه می کنند.

نظارت فنی مستمر

اطلاعات در سازمان ها همواره از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده است. از بین رفتن اطلاعات می تواند خسارت غیر قابل جبرانی را به سازمان تحمیل کند.
به منظور حصول اطمینان از روند پشتیبانی، موارد زیر بصورت هفتگی و با ریموت روی سایت مشتریان چک می شود.
– بررسی وضعیت بکاپ های روزانه از سرورها، دیتابیس ها و اطلاعات مهم که با نرم افزارهای پشتیبان گیری گرفته می شود.
– بررسی بکاپ های داخلی SQL DB از سیستم های مالی، اتوماسیون اداری، CRM ، سیستم تردد و . . .
– تهیه بکاپ کامل از اکتیو دایرکتوری و تنظیمات مربوط به آن
– تهیه بکاپ کامل از سرور CRM و Exchange و . . .
– بررسی گزارشات گرفته شده از رخدادهای شبکه
– بررسی وضعیت آنتی ویروس
– بررسی سلامت هاردها و وضعیت RAID آن ها
در کانال تلگرام ما
عضو شوید!