دوربین مدار بسته مورد استفاده در اماکن مختلف
ژوئن 25, 2016
رمزگشایی باج افزار locky
ژوئن 25, 2016

تعریف سئو

بهینه‌سازی موتور جستجو (به انگلیسی: ‎Search engine optimization (SEO)‎) که گاهی در فارسی به آن سئو گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند. برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می‌باشد.
سئو به معنای تکنیکهایی است که باتفاده از آنها می توان رتبه سایت مورد نظر را در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود داد. در حال حاضر متخصصین سئو از بالاترین درآمد در بین انواع متخصصین در رشته IT برخوردار هستند.
سئو یک فرایند تقریبا وقتگیر و یک علم وسیع میباشد که دائم جزئیات آن در حال تغییر است، سئو سایت شما را با موتورهای جستجو دوست میکند تا آنها سایت شما را در صفحات اول برای کاربران جستجوگر خود نمایش دهد که در نتیجه شما بازدیدهای کاملا رایگان، اصلی و طبیعی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کانال تلگرام ما
عضو شوید!