parallax background


امکانات VOIP





امکانات و ماژول های سیستم تلفنی VOIP


امکانات پایه سیستم تلفنی

امکانات پایه

گروه کاری شامل افرادی است که در یک حوزه کاری فعالیت می کنند، به طور مثال افرادی که در بخش های فروش ، خدمات پس از فروش و فنی کار می کنند را می توان در گروه های جداگانه تعریف کرد.
فایل های صوتی ضبط شده ای هستند که برای هدایت تماس و یا پاسخگویی اتوماتیک به مخاطب مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال اگر با شرکت تماس بگیرید ، صدایی ضبط شده وجود دارد که بعد از خوش آمد گویی کوتاه ، شماره داخلی بخش های مختلف را به شما معرفی می کند. به منو هایی که دارای یک فایل صوتی باشند اصطلاحا آی وی آر تک سطحی می گویند.. منو هایی که دارای چند فایل صوتی باشند نیاز به صرف زمان بیشتری برای رکورد صدا و پیکربندی دارند.
بدون نیاز به ماشین فکس می توانید فکس ارسال و دریافت نمائید.
می توانید اشخاص دیگری را به یک تماس دو طرفه اضافه نمائید.
: تمامی تماس های شما روی سیستم تلفنی رکورد خواهد شد. می توانید در مکالمات ذخیره شده بر اساس تاریخ ، شماره تلفن و یا شماره داخلی اپراتور ، صدای مورد نظرتان را بیابید.
گزارش هایی نظیر تعداد تماس های ورودی ، خروجی و از دست رفته ، میزان مکالمات و بسیاری از گزارشات پایه که در پیش فرض سیستم و جود دارد.
می توان از طریق گوشی های تلفن تحت شبکه و یا آمپلی فایر های تحت شبکه ، افراد را فراخوانی کرد . در پیجینگ تحت شبکه مهم نیست بلند گو های شما در چه موقعیت جغرافیایی باشد ، در هر کجا که باشید می توانید بلند گو ها و یا گوشی های تلفن افراد را فراخوانی نمائید.
زمانی که امکان پاسخگویی ندارید ، تماس های شما به صندوق صوتی سیستم منتقل خواهد شد تا در زمان مناسب به آنها گوش دهید.
به راحتی می توانید مکالمات افراد را به زمان های مشخصی محدود نمائید. مثال به برخی از کارمندان اجازه مکالمه بیش از 3 دقیقه را ندهید.
وقتی گروه های کاری مختلف داشته باشید و تماس های ورودی شما بیش از تعداد اپراتور ها باشد به راحتی می توانید تماس ها را روی یک صف قرار دهید تا به محض آزاد شدن یکی از اپراتور ها تماس ورودی به اپراتور وصل گردد.

ماژول های ویژه سیستم تلفنی

ماژول های ویژه

ماژول نظرسنجی برای دریافت نظر مخاطبان از اپراتور هایی که پاسخگوی تلفن هستند کاربرد دارد. شما با انتخاب این ماژول می توانید از عملکرد کارکنان و نحوه صحبت آنها با مشتریان مطلع شوید. بعد از اتمام صحبت با مشتری سیستم از مخاطب چنین می خواهد: چنانچه تمایل دارید می توانید پس اتمام تماس در نظر سنجی اپراتور ها شرکت کنید. پس از اتمام تماس مخاطب می تواند بر حسب میزان رضایت خود از پاسخ اپراتور، نظر خود را با انتخاب کلید های 9 تا 4 و بر حسب کیفیت پاسخگویی از ضعیف تا عالی را انتخاب نماید. این ماژول در یک واسط گرافیکی برای مدیر سیستم امکان رویت گزارشی آماری از نظرات دریافتی فراهم می نماید.
شما با استفاده از این ماژول می توانید کلیه تماس های از دست رفته بر روی داخلی های تعریف شده در سیستم تلفنی را از طریق نرم افزار Telegram و یا سرویس SMS اپراتور های تلفن همراه دریافت نمایید.
این ماژول به مخاطبانی که مجبورند تا زمان زیادی را برای ارتباط با اپراتورها پشت خط منتظر بمانند کمک خواهد کرد تا تا با ارسال شماره داخلی فرد مورد نظر به سامانه پیامک سیستم تلفنی و یا به اکانت تلگرامی که از قبل تعریف شده است، از سیستم تلفنی بخواهند با شماره موبایل آنها تماس گرفته و آنها را به داخلی مورد نظر ارتباط دهد. ارسال شماره داخلی با استفاده از نرم افزار Telegram و SMS اپراتور های موبایل امکان پذیر می باشد.
نرم افزار KMS به صورت لحظه ای و تصویری تماس های سازمانی را نمایش می دهد. به علاوه اینکه امکان گوش سپردن به مکالمات را بدون اینکه طرفین مکالمه متوجه شوند را در اختیار مدیر سازمان قرار می دهد. از دیگر امکانات نرم افزار KOP نمایش پیک لحظه ای تماس و مراجعه به صف های کاری مختلف است. با این حساب مدیر سازمان نه تنها می تواند برآورد دقیق از میزان پیک تماس را در اختیار داشته باشد، بلکه با امکان انتقال تماس ها می تواند از ترافیک کاری برخی بخش ها کاسته و مراجعه کنندگان را به سمت بخش های با ترافیک تماس کمتر ارجاع دهد. مدیریت این ماژول مبتنی بر وب می باشد.
با استفاده از این ماژول می توانید با سیستم تلفنی تماس بگیرید و با وارد کردن یک شماره داخلی منحصر به فرد آدرس، شماره حساب و یا لیست قیمت را به صورت فکس، SMS و یا از طریق نرم افزار Telegram دریافت نمائید.
قبل از اتصال تماس به اپراتور این امکان وجود دارد که که نام و یا کد اپراتور به مخاظب اعلام شود برای مثال در جمله پاسخگوی شما آقا /خانم ...... می باشد ، به جای نقطه چین می تواند نام و یا کد کارشناس اعلام گردد.
وقتی شخصی برای اولین بار با شما تماس و یا سازمان شما تماس گرفته باشد، به صورت خودکار یک SMS با موضوع تشکر از این که با ما تماس گرفته اید، ارسال می کند.
KCE نرم افزاری برای ارتباط سیستم تلفنی با CRM Microsoft می باشد. سیستم های تلفنی تنها هدایت و مدیریت تماس را به عهده دارند، درحالی که اطلاعات مشتریان در نرم افزارهای تخصصی ارتباط با مشتریان مثل CRM Microsoft نگهداری می شود KCE پل ارتباطی بین سیستم تلفنی و نرم افزار CRM Microsoft است تا بتواند اطلاعات کاملی از تماس های ورودی و خروجی شما شامل مشخصات و فعالیتهای ثبت شده شما در CRM را در اختیار کاربر قرار دهد. البته امکان اتصال به CRM های دیگر نیز وجود دارد که مشمول هزینه گسترش خواهد شد.
در کانال تلگرام ما
عضو شوید!